اغانى مسلسل غوايش - علي الحجار


فى هويد الليل

فى هويد الليل ولقيتك
ما اعرف جيتنى ولا جيتك
ما اعرف غير انى لقيت روحى ونجيت من همى ونجيتك
و ادارى ولا ما ادارى ده هواها دارى ومدارى
وهواها زهزه خضارى زرع البدارى غوايش
الحب مش سهم طايش
الحب زاد اللى عايش
ده انا كنت مت وحيتنى ست الصبايا غوايش
ست الصبايا غوايش
لسماع الاغنية


ما عاد حدانا كلام

واه اه اه ما عاد حدانا كلام
توهة بلا مرساه وايش اخرتك يا ضلام
وامتى تطيبى يا ريح وتطبطبى المجاريح
وتهدهدى التباريح فى قلب لم بينام
وامتى يا طير الخير تعود لنا وللغير
قال مش معاود غير لو تنصفوا اللى انضام
واه اه اه لو تصدق الايام
وقلبنا اللى تاه يرجع يعيش فى سلام
لسماع الاغنية


فى الليل وفى التباريح

فى الليل وفى التباريح
يتلملموا المجاريح
والغرب بيتلاقوا يقففو فى وش الريح
وانا جرحى لهبوب الهوا مفتوح
والصرخة تشلب دم م الننى
والم جرحى وانوح بصوت مبحوح
وعيون حبيبة الروح تهننى
ده الحب مش سهم طايش
الحب زاد اللى عايش
ده انا كنت مت وحيتنى ست الصبايا غوايش
ست الصبايا غوايش